گالیاردینی احتمالا توسط اینتر فروخته می شود

یردی شوتن، هافبک هلندی بولونیا و کریستین اصلانی، هافبک آلبانیایی امپولی دو گزینه اینتر برای نیمکت نشینی مارسلو بروزوویچ. 

طرفداری | به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، یکی از اولویت های اصلی اینتر در بازار نقل و انتقالات تابستانی، پیدا کردن هافبکی است که بتواند با مارسلو بروزوویچ به صورت چرخشی بازی کند. بدین منظور یردی (جردی) شوتن، هافبک 25 ساله بولونیا یکی از اهداف جدی نراتزوری به شمار می رود.

بولونیا برای این بازیکن هلندی 15 میلیون یورو می خواهد اما احتمال جذب او با فرمول انتقال قرضی و یا به صورت معاوضه وجود دارد. ساتریانو و اسپوزیتو، دو مهاجم جوان اینتر که به صورت قرضی در برست و بازل حضور داشتند، دو گزینه برای ورود به معامله به شمار می روند. اگر آرناتوویچ از بولونیا جدا شود، این باشگاه احتمالا ورود آندره آ پینامونتی، دیگر مهاجم جوان اینتر به معامله را درخواست خواهد کرد. اصلانی، هافبک امپولی نیز دیگر گزینه نراتزوری محسوب می شود اما او کمی گران تر از شوتن است. سیمونه اینزاگی چراغ سبز خود به مدیران اینتر برای جذب یکی از این دو بازیکن را نشان داده است. 

احتمال فروش روبرتو گالیاردینی

علاوه بر جدایی ماتیاس وسینو (به صورت آزاد) و آرتورو ویدال (فسخ قرارداد)، این احتمال وجود دارد که روبرتو گالیاردینی نیز از جمع آبی و مشکی پوشان شهر میلان جدا شود. هدف سران اینتر این است که دو هافبک متزالای آماده در اختیار اینزاگی قرار دهند تا نیکولو بارلا و هاکان چالهان اوعلو تحت فشار قرار نگیرند. هنریک مخیتاریان برای بازی چرخشی با چالهان اوعلو خواهد آمد در حالی که روبن لوفتوس چیک، هافبک پیشنهاد شده به اینتر، یکی از گزینه ها برای بازی چرخشی با بارلا به حساب می آید. نراتزوری به هافبک انگلیسی علاقه دارد اما برای جذب او به صورت قرضی چلسی باید راضی شود. مطمئنا جذب لوفتوس چیک با فرمول قرضی پیچیدگی کمتری نسبت به جذب روملو لوکاکو با این فرمول دارد. 

  • اینتر در اندیشه جذب قرضی روبن لوفتوس چیک

خط هافبک احتمالی اینتر در فصل 23-2022

خط هافبک اینتر گاتزتا